Home » Contact » Klachtenregeling

Dagelijks zetten wij ons maximaal in om iedereen naar tevredenheid eersteklas mondzorg te geven.

We gaan er niet van uit, maar het kan voorkomen dat je ondanks onze inspanningen niet tevreden bent. Wij vinden het fijn als je dit ons laat weten. Zo geef je ons de mogelijkheid om te leren van jouw klacht en onze zorg blijvend te verbeteren. Uiteraard gaan we samen bespreken hoe wij jouw klacht het beste kunnen oplossen. Een verhelderend gesprek met jouw tandarts kan al de oplossing zijn.

Komen we er niet uit, dan kun je jouw vraag voorleggen aan het Tandheelkundig Informatie Punt. Die kan je advies geven over welke stappen je kunt ondernemen om jouw klacht op te lossen. Je doet dat via het speciale contactformulier op Allesoverhetgebit.nl.

Bezoek ook de volgende sites voor meer informatie over jouw rechten als patiënt:

https://www.allesoverhetgebit.nl/

https://www.ant-tandartsen.nl/patienten/klacht-over-uw-tandarts/

Wil jij een klacht direct kenbaar maken bij ons, maak dan gebruik van het contactformulier en beschrijf je klacht.

Kind, volwassen of oudere? Elk gebit verdient de beste tandarts, tandheelkundig specialist of mondhygiënist. Vandaag, morgen en in de toekomst.

Lees hier meer over onze reguliere mondzorg voor kinderen, volwassenen en ouderen.

Soms heeft een gebit een specialistische behandeling nodig. Bijvoorbeeld bij een aangeboren afwijking, een ongeval of specifieke klachten. Maar het kan ook nodig zijn omdat je zelf niet tevreden bent over jouw gebit.

Lees hier meer over specialistische tandheelkundige kennis en hoogwaardige behandelmethodes waarmee onze praktijken zich onderscheiden.

Reguliere mondzorg
Specialisaties